24 april 2014

Giordani Gold - Pearly nude

Vandaag heb ik voor jullie een review over een nagellak van het merk Giordani Gold. Dit merk is te koop bij Oriflame, voor €13.00
Zoals je misschien al had  gezien, is het een trend van deze lente om pastelkleuren te dragen. Die trend is nu extra speciaal, omdat het niet alleen pastelkleuren zijn, maar juist kleuren die heel licht zijn en bijna neigen naar het wit. Vind je die trend leuk? Dan is deze review misschien wel iets voor jou!





















Het is een mooie kleur, die zeker past bij deze lente. De naam van de nagellak is: Pearly nude.  Deze naam past perfect bij deze nagellak, want het is een mooie nude kleur. Het is niet alleen een nude kleur, maar met een perfecte shimmer en een soort van parelmoerglans. Het is een mooie bijzonder nude kleur, die overal mee te combineren is.















Deze lak dekt binnen 2 laagjes en droogt lekker snel. Dit vind ik een groot voordeel, omdat ik nogal ongeduldig ben. Vaak wacht ik niet tot een nagellak droog is, met als gevolg dat het er niet meer zo mooi uit ziet. Dat is natuurlijk zonde. Ik vind deze kleur ook erg mooi om op je teennagels aan te brengen. Omdat de nagellak op je teennagels langer blijft zitten kan je voor deze kleur gaan. Dan hoef je het een poos niet bij te werken en het staat erg netjes.















Zoals je op de foto ziet, is het een prachtige lak. Ik ben er zeker fan van en deze nagellak komt deze lente vaker op mijn nagels. Ik ben blij dat deze trend er is, want ook al draag ik ook veel felle nagellak, een keertje een rustig kleurtje vind ik ook enorm prachtig!

Q: Wat vind jij van de trend met de nude/pastel nagellak?


Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten