24 maart 2014

Photo Dairy #18

Vandaag heb ik voor jullie een Photo Dairy, een artikel dat om de week verschijnt.
Ik zit er aan te denken om elke week een Photo Dairy te gaan maken, wat vinden jullie hiervan?
Ik heb namelijk vandaag nogal veel foto's en het lijkt me leuk om elke week even stil te staan bij wat ik allemaal doe.
Ik heb namelijk het idee, doordat ik nogal druk ben, de helft van de leuke dingen een beetje vergeet.
Ik ga het aankijken deze week en als jullie enthousiast zijn en ik genoeg foto's heb dan komt er volgende week maandag ook een artikel online van een Photo Dairy!

Laten we snel beginnen!

 Ik maak de laatste tijd enorm veel foto's van mijn ontbijt, natuurlijk is het een belangrijk begin van de dag, maar misschien word ik er iets te enthousiast van haha!
Ik heb deze foto op mijn instagram staan, een foto voordat ik ging sporten met totaal geen make-up.
Ik kreeg bij deze foto een berichtje van een scout.
Die vroeg of ik me aan wilde melden om model te worden. Ik voelde me natuurlijk enorm vereerd, want ja hoeveel veren kunnen er in je... nou ja je snapt me wel. Ik voelde me enorm zelfverzekerd door dit bericht. Wel heb ik vriendelijk bedankt, want ik zie mezelf totaal niet als model en mijn passie is toch voor de klas staan en bloggen.
 Ik was weer helemaal verliefd geworden op dit nagellakje van OPI: My paprika is hotter than yours. Alleen voor de naam zal ik hem al aanschaffen haha!
Ik was weer even aan het spelen met mijn foto-bewerkingsapp. Ik bewerk de foto's voor mijn instagram meestal met A Beautifull Mess-app.

Goedemorgen, ja je ziet het goed. Met de fiets in de lift. Iets waar ik nog even aan moet wennen, maar helaas de enige mogelijkheid om met de fiets in de 'schuur' te komen.
 Ja, we gingen weer sporten. Ik heb deze week meegedaan aan een les Bodybalance. Ik had al 4 jaar ervaring met Bodybalance en gelukkig wist ik nog een hoop. Erg leuk om weer te doen en zeker voor herhaling vatbaar!
 Goodmorning, Mijn outfit en me foto bewerkt met ABM-app (A Beautifull Mess).
Hiervan heb ik ook lookbook gemaakt voor op mijn site.
Zo, er zijn deze keer veel selfies  van de ochtend.
Ik lijk op deze foto echt fris en fruitig, het was een woensdag dus we waren al op de helft van de werkweek.
Deze serie is echt geweldig: Awkward!
Alleen vind ik echt dat Jenna en Matty bij elkaar moeten komen en dan ook blijven.
Spannend.. de finale van Wie is de mol! Ik was er helemaal van overtuigd dat Sofie de mol was, maar helaas. Alle seizoenen die ik nog heb gevolgd heb ik enorm gefaald met het zoeken naar de mol. Het zou ook echt geen spel voor mij zijn, zou compleet in de war zijn.
 Ja, en toen kreeg ik te horen dat ik weer enorm had gefaald...FAIL!
 In de Flow staan soms quotes waar ik echt van ga nadenken. Toen ik deze zag dacht ik echt ja, wat zou de wereld veranderen als je je helemaal niet meer zou vergelijken met anderen. En de mens niet meer zo materialistisch zou zijn. Nu klinkt het net of ik perfect ben, maar dat is totaal niet zo. Ik ben op zich niet heel materialistisch, maar natuurlijk kan ik enorm blij worden als ik een leuke bestelling heb gedaan. Iedereen heeft wel iets van materialisme in zich ben ik bang.
Ja, ik was helemaal in de lente mood. Ik mijn bloemetjes trui aan... regent het enorm hard..
Ja, dat was even jammer!
Femme, dat is een kanaal van een paar grote youtubers, waaronder Mascha, had een super handig en leuk filmpje online gezet.
Het ging over plannen, iets wat ik heel goed kan... (kuch kuch) Ik kan wel plannen, maar mijn planning zijn onrealistisch en ik kan me er daardoor ook echt niet aan houden. Heb jij ook moeite met plannen, kijk dan eens bij het kanaal van Femme, want daar staan een handig filmpje!
We hadden mooie narcissen gekregen, als de lente niet meer buiten komt, dan maar naar binnen halen!
 Ontbijt!
Waar ik echt van kan genieten en waarmee ik echt kan ontspannen is blogs lezen en youtube-video's kijken !
Hierdoor krijg ik ook weer inspiratie om zelf aan de slag te gaan.
Ik had de hele week al zin in croissantjes en nu op zondagochtend heb ik eindelijk mijn droomontbijtje. Soms kan je ergens zo naar verlangen en dat waren voor mij de croissantjes met jam!
En weer sporten, dit keer ging ik tennissen met mijn zus, mijn vriend en een vriend!



















Q: Zouden jullie het leuk vinden om elke week een Photo Dairy te zien?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten