4 februari 2014

Sleek - Air Force Blue





























Vandaag heb ik voor jullie een nagellak van Sleek - Air Force Blue.
Ik was al een tijd op zoek naar een donker blauwe nagellak.
Ik wilde kennis maken met het merk Sleek, dus ja dan begin je natuurlijk met een nagellak!
Voor €4.95 heb ik deze nagellak besteld bij The Make-up Spot




Het is een super mooie donker blauwe kleur.
In het potje is het net zwart, maar op je nagels zie je een mooie diep blauwe kleur!
De nagellak dekt het mooist met twee laagjes, die verbazend snel drogen!
Bij mijn wijsvingers chipt nagellak altijd heel erg snel, maar na twee dagen begon mijn wijsvingers pas te chippen.
Ik ben dus erg tevreden over de nagellak, een goede kwaliteit!



Het is een makkelijk aan te brengen nagellak, met een kleur die overal goed mee te combineren is.
Donkerblauw kan super mooi bij denim of een felle kleur.
Het staat chique maar ook stoer!
Dat is een nagellak naar mijn smaak!









Dit is dag drie dat ik deze mooi kleur draag, alleen bij mijn wijsvinger is die iets gechipt.
Voor de rest ziet hij er nog super uit, dit is een kleur die ik zeker nog vaak ga dragen!!












Q: Wat vind jij van deze Sleek nagellak?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten