24 februari 2014

Photo Dairy #15

Vandaag heb ik voor jullie een Photo Dairy #15!
Ik heb best veel foto's voor jullie, dus ga er maar goed voor zitten!

Ik ging deze crème uitproberen en natuurlijk heb ik daar een artikel over
geschreven! Wat een geweldige crème is dit, ik ben fan!

Op maandagmorgen ben ik als Maandagmorgenmodel wel verplicht om
een selfie te plaatsen haha! Bij deze.

Een flow-momentje!

And again...een Flow-momentje!

Een leuk artikel in de Glamour over bloggers!

Het duurde even, maar ik had eindelijk tijd om mijn Glamour te lezen.

Spelen met mijn Oh So Special Sleek-palette!

Flow-kalender momentje!

Mijn outfit en natuurlijk niet te vergeten mijn pinguïnhoesje!

Zo ik voelde me beroerd en dacht zelfs dat ik buikgriep had. Gelukkig
was het geen buikgriep, maar had ik gewoon iets verkeerds gegeten.
Wat kan je je dan toch rot voelen, maar ik heb wel even gewerkt aan
mijn blog en aan mijn studie!

Goodmorning, begin de dag met een selfie!

Oefenen met eyeliner. Het duurt even, maar ik heb lang het geduld er niet
voor gehad. Nu ben ik er verzot op!

Mooi mijn nagels lakken met deze nude lak van Kiko!

En weer een eyeliner, ik vind het ook mooi staan als ik mijn bril op heb.
Een ooglook kan  namelijk door een bril helemaal wegvallen.

Ja, eindelijk! Zoals je misschien wel had gelezen, gaan mijn vriend en ik
samenwonen! En we hebben nu ook de sleutels!!
Ik houd jullie via dat site op de hoogte, want ik heb het nu natuurlijk
ook druk met verhuizen!

Alweer een selfie... beetje veel de afgelopen tijd haha!

Alles moest geschilderd worden, dus aan de slag!!

Keukentje ook ingepakt!

Natuurlijk heb ik ook kluskleding..en dat is natuurlijk al helemaal vies!
Maar het hoort erbij, want straks hebben we weer een mooi huisje!










































































































































































































































































































































































































































































Q: Hoe was jouw week?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten