24 januari 2014

Wie is de mol?

Ik heb gisteravond weer in spanning zitten kijken naar Wie is de Mol?
Ik volg het al een paar seizoenen en nooit heb ik de goede mol kunnen ontdekken.
Toch probeer ik weer elk seizoen op zoek te gaan naar de Mol!


























Dit zijn de kandidaten van Wie is de Mol? 2014!
Susan, Maurice, Tygo, Jennifer, Owen, Daphne, Aaf, Freek, Sophie en Jan-Willem.

Als eerst verdachte die ik had was Daphne, met de volgende theorie.
In de eerste aflevering die 'Schijnbeweging' heette, kreeg Daphne een rood scherm.
Maar ze hoefde er niet uit, want het laatste gedeelte van de test moest nog gemaakt worden.
Ik vond dat een perfecte schijnbeweging.

Helaas ging Daphne gister uit Wie is de Mol? Dus ja, dat was ook niet echt een succes voor mij.




Tygo is voor mij veel te verdacht en opvallend, dus daarom denk ik dat hij het niet is.
De aflevering van vandaag heette 'Jennifer' maar waarom?
Het zou toch te opvallend zijn als een aflevering van Wie is de Mol? vernoemd zou worden naar de Mol?
Omdat ik zelf zo op een dwaalspoor zit, heb ik gekozen voor Aaf.
Aaf is mijn Mol, puur omdat ik geen idee heb wie het is.
Zij is de eerste van het alfabet en het zou me niks verbazen.

Ik ben erg benieuwd of jij naar Wie is de Mol? kijkt en wat jou theorieën zijn!
Laat het even weten in een reactie!

Q: Wie is jouw mol?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten