13 januari 2014

Photo Dairy #12

Vandaag heb ik voor jullie een Photo Dairy, de eerste van het nieuwe jaar!
Een nieuw jaar, nieuwe kansen en een nieuwe Photo Dairy!

The Beatles, wat valt daar nog meer over te zeggen: AWESOME!

In de Flow staan zulke mooie quotes! Die moeten natuurlijk op Instagram.

Go Red, voor Oud&Nieuw had ik rood als make-upkleur. 

De eerste oliebol was voor mij op oudjaarsdag, goed volgehouden!

Donderdag 2 januari moest ik weer aan het werk, dat was wel even wennen!

Een goed ontbijt is het halve werk!

Flow kalender, hier had ik ook een filmpje over gemaakt!

Gezellig met mijn lieve collega aan de schilder! Forever Young!

Mooi nieuw nagellakje testen van Kiko!

En ik houd ervan!!

Comfortabel en toch fashionable!

Flow-Quote!

Lieveheersbeestje op bezoek.. waar die vandaan kwam geen idee?

Flow-Quote!

Flow Kalender!

Ongelofelijk, mijn eerste keer PAN..en ja dat kwam voor sommige mensen raar
over hahaha! 

Bijna weekend, het is soms wel even pittig om doordeweeks en in het weekend
te werken. Soms ben ik blij als ik een zondag vrij ben!

Wauw, deze jas wil ik hebben!!








































































































































































































































































































































































































































Q: Hoe was jouw weekend?

































Geen opmerkingen:

Een reactie posten