28 januari 2014

Benefit - They're Real Mascara















Vandaag heb ik voor jullie een review van de Benefit - They're Real Mascara.
Deze heb ik ontvangen via de Glossybox,

Een mascara voor wimpers waar je alleen van kunt dromen.
De nieuwe formule verlengt de wimperhaartjes, geeft ze een mooie krul en zorgt voor volume, zonder dat de wimperhaartjes aan elkaar plakken.
De zwarte kleur blijft perfect zitten en de mascara droogt niet uit.
Het speciaal ontworpen borsteltje garandeert dat de mascara gemakkelijk, maar toch heel zorgvuldig aangebracht kan worden.
Adviesprijs: €24.00 / 8.5 gr.

Ik vind het een fijne mascara, dat staat op één!
Het formaat is klein, maar fijn.
Het is makkelijk mee te nemen en doet zeker niet onder aan een fullsize.
Ik had hem best in een grote versie willen hebben, want het is een mascara die volume en lengte geeft aan mijn wimpers.
Zonder dat de haartjes aan elkaar plakken, wat ik erg belangrijk vind.
Ik heb nog niet eerder een mascara gehad die en volume en lengte gaf!
Hiernaast kan je duidelijk het borsteltje zien, die echt super fijn is!





Ik draag de mascara alleen op mijn bovenste wimpers. Dat doe ik de laatste tijd vaker, om een opener blik te krijgen.
Als ik moe ben, dan krijg ik van die kleine geknepen ogen en door alleen op de bovenste wimpers mascara aan te brengen en onder op de waterlijn een huidskleurig potlood aan te brengen, zie ik er een stuk wakkerder uit.
Hier kan je zien dat er meer volume aan mijn wimpers is toegevoegd en ook de lengte.
Het lijkt wel een beetje of mijn wimpers aan elkaar geplakt zijn, maar de foto is niet zo duidelijk. De wimpers worden door het borsteltje namelijk goed gescheiden, daarom is deze mascara zeker het uitproberen waard!


Q: Wat is jouw favoriete mascara?

Liefs,
Silvia







Geen opmerkingen:

Een reactie posten