26 januari 2014

8x4 Hollywood

Vandaag heb ik voor jullie een review van een deodorant van 8x4: Hollywood.
Deze heb ik gekregen in de Glossybox, dit is wat ze  zeggen:
Hollywood is de nieuwe deo van 8x4. Deze warme, luxueuze bloemengeur omvat perfect de kunst van de moderne sensualiteit en verleiding. De frisse citrus kenmerken prikkelen de zintuigen en garanderen da je mannen compleet zult overdonderen. Een verfijnde geur, gemaakt voor moderne vrouwen die graag hun vrouwelijkheid tonen. Het non-stop fresh effect zorgt ervoor dat jij optimaal beschermd blijft. Check it out!
Adviesprijs: €2.99 / Fullsize.

Natuurlijk is een deo het uitproberen waard, vooral omdat het aangeeft dat je optimaal beschermd blijft.  Ik heb namelijk vaak met een spuitdeodorant dat ik vaak overdag moet bijspuiten om lekker te blijven ruiken. Toen ik deze deodorant ging testen, had ik dat dus zeker niet. De deo's zijn dus echt verbeterd! Ik zou deze deodorant vaker willen gebruiken en ook willen kijken welke geuren er nog meer bij mij passen.

Ik ben zelf dus erg tevreden over deze deodorant en dat is in tijdens over een spuitdeo!
Ik vind de geur ook erg lekker en blijft op een positieve manier lekker hangen.
Laat even in de reacties weten welke deodorant jij gebruikt of van welke jij nog een review zou willen, omdat je daar nieuwsgierig naar bent.

Q: Welke deodorant is jouw favoriet?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten