16 december 2013

SO ME - Eye Roll-on verrijkt met cafeïne & vitamine B5

Vandaag heb ik voor jullie een review van een SO ME - Eye Roll-on van de Action.

Action - €1.19 - 12 ml


































Deze oogroller is te koop bij de Action en is erg goedkoop, €1.19.
Daarom vond ik hem zeker het uitproberen waard.
Dit is wat de verpakking zegt:

Oogroller verrijkt met cafeïne & vitamine B5.
Helpt tegen gezwolle ogen.

Directe frisheid.
Deze oogroller combineert een verfrissende masserende roller met de stimulerende effect van cafeïne en vitame B5, die de zwelling van vermoeide ogen helpt verminderen. 
Gebruiksadvies: Breng de masserende roller met kleine ronddraaiende bewegingen aan op het gebied rond het oog. klop met de vingertoppen eventueel overgebleven product in de huid.


Dit is de roller, die ik super fijn vind in gebruik. Als ik wakker wordt voelt dit als een verkoeling voor mijn vermoeide ogen. Door het balletje wat er aan zit, kan je met gemak het product bij het gebied rond je ogen in masseren. Omdat het product. ik denk mede door het balletje, koel aanvoelt krijg je een verfrissend effect. Ook heb ik de indruk dat het echt helpt tegen gezwollen ogen!

Ik gebruik hem elke ochtend en het geeft me echt een boost!
Dit is dus zeker een aanrader om te kopen.


Wat is jouw favoriete product om het gebied rond je ogen te verzorgen?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten