30 december 2013

Photo Dairy #11

Vandaag heb ik voor jullie weer een Photo Dairy
Hierin laat ik jullie een kijkje nemen in mijn leven, die er op dit moment uitzag met lekker eten en gezellige spelletjes.

Ik heb deze film sprakeloos zitten bekijken. Ik was zo onder de indruk!
Wat een mooie film, een echte aanrader.

Mijn zelfgemaakte pasta, recept staat ook op mijn site, die nog over was.
Natuurlijk kon ik het niet laten om nog even te genieten van een bord salade!

S'ochtend een kop thee in een oerlelijke en daarom leuke kerstmok!
Dat is pas een vakantie gevoel.

Bij kerst hoort natuurlijk een kerstboom en het staat wel gezellig zo met de pakjes
eronder!

In oktober al gingen Dionne en ik naar het Kerst Style Event van de V&D.
Deze foto kon natuurlijk niet ontbreken, als een soort van kerstkaart naar jullie!

Ook heb ik nog heerlijk geluncht met Martine! Onder genot van genoeg te kletsen
en een heerlijke kop thee! 

Met kerstavond ging ik met mijn zus, haar vriend, Mark en mijn ouders een spel
doen: Mens erg je niet! Het was weer eens ouderwets gezellig!

Met kerst kunnen de spelletjes niet ontbreken, dus ook eerste kerstdag hebben we
een aantal spellen gespeeld, voordat we naar de familie gingen.

Tweede kerstdag heb ik gevierd met mijn beste vriendin en mijn lieve vriend.
Super gezellig, met 'hoe kan het ook anders' spelletjes en heerlijk gourmetten! 

Weer een heerlijke lunch! 

Een mooie quote uit de Flow, daarin staan zulke mooi teksten en artikelen.
Een super tijdschrift!

En omdat we nog niet genoeg buiten de deur gegeten hadden, een mooie afsluiter.
Heerlijke Sushi!!






























































































































































































































































































Hoe waren jullie kerstdagen?


























































Geen opmerkingen:

Een reactie posten