29 november 2013

Wat staat er op mijn nachtkastje?

Vandaag heb ik voor jullie een artikel over Wat staat er op mijn nachtkastje?
Ik ben geïnspireerd geraakt door het artikel van Teske, die je hier kan lezen.




Dit is mijn nachtkastje, een vrij simpel kastje die ik ooit van plan was om wit te schilderen.
Ik heb hier alleen nooit de tijd voor genomen, maar het stoort me zo ook niet.

Onder in mijn nachtkastje vind je mijn tijdschriften. Links heb ik allemaal gelezen en aan de rechterkant staan nog een boek en tijdschrift waar ik mee bezig ben.
Je vind er onder andere de Flow, Glamour, Beau Monde, Mooi (etos) en boekjes van de Oriflame.

In de la van mijn nachtkastje zit bijzonder weinig.
Alleen mijn brillenkoker  die ik amper gebruik en een aansteker voor mijn waxinehoudertje.
Bovenop staan mijn beautyproducten en natuurlijk mijn nachtlampje.



Hier heb ik een waxinehoudertje van de Action, waar je een heerlijke geurblokje boven in kan doen.
Op dit moment zit er een geurblokje in met de geur lavendel, heerlijk voor het slapen gaan.
Ik heb ook een artikel geschreven over deze geurbrander, die kan je hier lezen.







Voor de rest heb ik er een voetcrème, Feet up, overnight moisturising foot cream van het merk Oriflame, op staan. Ik gebruik voor het slapen gaan meestal een voetcrème, zodat mijn voeten de volgende dag weer zacht en fris aanvoelen. Deze crème is een soort masker voor je voeten, speciaal voor de nacht.

Daarnaast staat een handcrème, Silk Beauty hand cream van het merk Oriflame, want ik vind het belangrijk om je handen goed te verzorgen. Wanneer kan dat beter dan in de nacht?
Dit is een super fijne handcrème, waar ik ook een artikel over heb geschreven.

Daarnaast staat een spray Body & mind night time sweet dream mist van het merk Oriflame. Dit is een spray die ik voor het slapen wel eens op mijn bed spray. Door de heerlijke lavendelgeur val ik lekker in slaap.

Daarvoor staat een grote pot van Vaseline moisture locking cream, deze crème gebruik ik meestal als ik echte droge plekken heb.
Bijvoorbeeld op mijn ellebogen, de volgende dag zijn de droge plekken echt een stuk minder.

Daarnaast staat nog een nagelverzorging, Overnight nail mask van het merk Oriflame. Dit is een masker voor je nagels, die je voor het slapen aanbrengt. Wil je hier meer over lezen, klik dan hier.

Als laatste voor de nail mask staat een Tender Care almond potje van het merk Oriflame.  Dit is een geweldig potje die je in verschillende geuren hebt, hierover heb ik ook een artikel geschreven.
Het is een vaseline potje, waarmee ik me lippen of nagelriemen mee verzorg.

Wat heb jij op je nachtkastje staan?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten