26 november 2013

OPI You're such a budapest - OPI Polka.com

Vandaag heb ik een review van twee nagellakjes van OPI, die samen helemaal geweldig zijn.
Om te beginnen OPI - You're such a budapest, die naam alleen al vond ik hilarisch!


























OPI is een Amerikaans bedrijf, die je kan vinden tussen de filmstudio's van Hollywood. Op dit moment zijn de nagellakjes van OPI in 100 landen verkrijgbaar en erg populair bij de sterren!

Het is een super mooie licht paarse kleur, het heeft ook wel iets ijzigs.
Ik vind, een groot voordeel van deze nagellak, dat het snel droog is. Ook blijft de nagellak goed en lang mooi op je nagels zitten.

Ik heb deze nagellak wel in drie laagjes moeten lakken, om een mooi effect te krijgen.
In twee lagen dekt hij net niet goed genoeg.
Ik vind deze kleur, een mooie winterkleur en is goed te combineren.

Ook is het een mooie basiskleur voor bijvoorbeeld nailart!



Dan de volgende OPI nagellak, die in combinatie met OPI - You're such a budapest helemaal geweldig is!


























Dat is natuurlijk de OPI - Polka.com, een geweldige glitter top coat.
Er zitten verschillende kleuren glitters in, namelijk roze/paars/blauw.
Omdat deze tinten erg mooi staan bij de lichte paarse kleur van OPI - You're such a budapest komen ze goed tot hun recht!

Ik vind het erg mooi om één nagel met een glitter top coat te lakken, maar je kan natuurlijk ook al je nagels ermee lakken.
De top coat dekt niet volledig, waardoor de mooie paarse kleur nog goed zichtbaar blijft.

Dit is een mooie combinatie om bijvoorbeeld te dragen tijdens de feestdagen!

Wil je een meer dekkende laag, dan kan je er ook twee lagen glitter over aanbrengen.
Je hoeft dan helemaal niet lang te wachten, want ook deze nagellak droogt lekker snel!




Wat vind jij van deze OPI nagellakjes?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten