26 november 2013

Fotografie - Ede Centrum

Het is weer een tijdje terug, maar er is weer een middagartikel.
Ik ben namelijk vrijdag naar een fotocursus geweest, waar ik heel veel heb geleerd en natuurlijk super mooie foto's heb gemaakt.

De fotocursus was vanuit Foto Video Ede, een winkel waar ik super goed geholpen ben tijdens het aanschaffen van mijn camera. Je kan op hun facebookpagina terecht, als je op de link klikt!
Hier kan je mooie foto's zien van onder andere een shoot op de hei, met mooie herten.

Wij gingen in de avond met onze camera's en statieven in de weer in het centrum van Ede.
Hier hebben we hele mooie foto's gemaakt!
Ik voelde me echt een groentje, omdat ik de camera nog helemaal niet goed ken en niet zo thuis ben in de termen.
Maar het was super leuk en ik stond versteld wat ik voor elkaar kon krijgen met mijn camera.
Ik hoop jullie te inspireren met mijn foto's van het centrum van Ede.












































Ik vond het erg leuk om deze fotocursus mee te doen.
Ben jij nog op zoek naar goed advies of de nieuwste camera's/lenzen, het afdrukken van foto's of een fotoshoot?
Dan raad ik je zeker aan om naar Ede te gaan en een bezoekje te brengen aan Foto Video Ede!

Welke foto vind jij het mooiste?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten