24 november 2013

Eclat - Weekend

Vandaag heb ik voor jullie een review van een heerlijk parfum: Eclat - Weekend.
























Dit luchtje is te bestellen bij Oriflame en kost €34 voor 50 ml.
Het is een vrouwelijk en frisse geur.
In de geur zitten rode bes, waterbloemen en witte perzik.
Ook blijft het parfum heerlijk hangen en is toch niet te zwaar.




Het is een mooie basic flacon, waardoor het een chique uitstraling heeft. Ik vind het persoonlijk een heerlijke geur, die overdag goed te dragen is. Dit komt mede omdat het geen zware geur is.

De dop moet je van de flacon af trekken, maar in het begin is dit heel stroef. Dus het was even een moeite om de flacon open te krijgen, maar dan heb je natuurlijk ook wat.

De naam vind ik ook erg leuk: Weekend.
Het is een heerlijke vrije geur, dus ik vind hem goed passen voor in het weekend.
Het is ook een geur die je soms lekker kan bij sprayen en extra van kan genieten, zonder dat het te veel word.









































Dit is op dit moment een van mijn favorieten geuren!

Wat is jouw favorieten parfum op dit moment?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten