28 oktober 2013

Oriflame Beauty Crystal Base & Top Coat

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Oriflame Beauty Crystal Base & Top Coat!


Oriflame - Beauty Crystal Base & Top Coat - 7ml - € 8.00
Deze base & top coat is, zoals ik al eerder schreef, van het merk Oriflame. Dit is wat Oriflame zegt op het product:
Dit product bevat diamantpoeder voor een krasvast resultaat. Fixerende basislaag en glanzende beschermende top coat in één. Lang houdend, tot wel 7 dagen.

Tot wel 7 dagen!? Dat beloofd wat, want vaak als dat erop staat dan geloof ik daar weinig van.
Ik heb deze base & top coat nog geen 7 dagen op, maar ik zal via mijn FB-pagina laten weten of dit product echt 7 dagen blijft zitten!

Ik vind deze base & top coat fijn in gebruik. Ik vind het sowieso fijn als de base & top coat gecombineerd zijn, dat scheelt namelijk toch weer een flesje met lakken! Deze base & top coat droogt snel op, waardoor je goed door kan lakken. Dit vind ik zelf er belangrijk aan een base & top coat.

Momenteel is deze Beauty Crystal Base & Top Coat te bestellen via Oriflame voor €4.99.
De originele prijs is €8.00, dus er zit op dit moment aardig wat korting op!

Een groot voordeel van deze verpakking is, dat je tijdens het dichtdraaien van de dop een klik hoort, als de dop goed gesloten is.
Dit voorkomt dat je de dop er niet goed opdraait en de lak dik gaat worden.
De substantie is niet te dik, maar ook zeker niet te vloeibaar. Hierdoor kan je makkelijk deze base & top coat aanbrengen!

Waarom gebruik ik een base & top coat?
Een base coat is belangrijk om je nagels te beschermen, tegen de nagellak die je gaat gebruiken. Een groot, maar ook zichtbaar probleem, als je geen base coat gebruikt is: het verkleuren van je nagels. Iets wat je helemaal niet wilt, zeker niet met donkere kleuren.
Gebruik dus voordat je een kleurtje aanbrengt, altijd een base coat.

Een top coat is voor mij ook noodzakelijk. Het zorgt er namelijk voor, dat je nagellak langer blijft zitten.
Dit komt doordat het een beschermlaagje vormt over je aangebrachte nagellak.
Heb je nailart aangebracht op je nagels, dan is een top coat helemaal onmisbaar.

Kortom, wil je langer genieten van je nagellak en wil je je nagels goed beschermen?
Gebruik dan altijd een base & top coat.

Wat is jouw favorieten merk van een base & top coat?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten