3 oktober 2013

Oliebrander Action

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Oliebrander van de Action.

Dit oliebrandertje heb ik gekocht voor €0.79, dat is het goedkoopst wat ik ooit ben tegen gekomen.
Dan kan je hem natuurlijk niet laten liggen, vooral als er nog een 'chip' inzit!

Dit is de geur Lavendel.
In een doosje zitten 5 'chips' en het doosje kost €0.65
Niet alleen het oliebrandertje is goedkoop, maar ook de 'chips'.
Dit kan je dan toch ook niet laten liggen!



Omdat ze zo goedkoop waren, kon ik ze natuurlijk niet laten liggen!
Ik heb ook nog deze geur gekocht, rode bes!
En dan heb ik ook nog de geur Jasmijn uitgezocht!



















Ik heb de geur: Lavendel uitgeprobeerd. Ik heb niet de hele 'chip' gebruikt, maar iets minder dan de helft.
In elke 'chip' zit een gleufje in het midden, zodat ze makkelijk te breken zijn.
Dit stukje was meer dan genoeg om een heerlijk geur te krijgen in mijn kamer.








Ik heb in het oliebrandertje een theelichtje gedaan en het stukje van de 'chip' boven in gelegd.
Al snel begon het te smelten en kwam er een heerlijk subtiele geur vanaf.


Ik vond deze geur erg lekker, niet te aanwezig.
Ik had ervoor gekozen om niet de hele 'chip' in de oliebrander te doen, omdat ik bang was dat de geur te sterk zou zijn.
Dan zou ik die geur niet meer uit mijn slaapkamer krijgen, voordat ik ging slapen.
Maar ik denk dat het verstandig is om niet de hele 'chip' in de oliebrander te doen, om zo de geur niet te aanwezig te maken.

Ik vind deze oliebrander zeker een aanrader!
Ik ben er erg tevreden over en vooral voor die prijs.
Dus ben je nog op zoek naar 'iets' om een lekkere geur te verspreiden, dan is dit zeker een aanrader!

Ik heb op dit moment alleen de lavendel geur getest, maar ik denk dat het vooral persoonlijk is welke geuren jij lekker vind. Alleen raad ik aan op er een halve 'chip' in te doen. Is de geur niet sterk genoeg dan kan het andere gedeelte er altijd nog bij!


Ik ben erg benieuwd hoe jij je kamer lekker laat ruiken.
Gebruik jij ook een oliebrandertje of misschien wel een geurkaars.
Ik ben erg benieuwd en zou het leuk vinden als je in de reacties laat weten hoe jij je kamer lekker laat ruiken.
Bedankt!

Wat is jou favoriete geur voor in je kamer?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten