30 oktober 2013

Intense Autumn Feeling - Bath & Shower gel, Body lotion

Vandaag heb ik een review van de Intense Autumn Feeling - Bath & Shower gel, Body lotion.
Dit is een leuk pakketje wat je bij de Douglas kan kopen voor €8.95

Dit is ook super leuk om cadeau te geven of te krijgen.
Ik vind het sowieso een handig pakketje, want tijdens het sporten vind ik het niet handig om grote flessen mee te nemen.

Ook ziet dit er super leuk en schattig uit! Wat natuurlijk een pluspunt is. In eerste instantie vind ik het meer een zomers pakketje in plaats van een herfst pakketje, maar wat vind ik het leuk die kleurtjes, bloemetjes en vogeltjes!









































In het pakketje zit een bodylotion en een bath & shower gel van 60ml.
In allebei de producten zit een parfum van Sweet flowers.
Dit lijkt er tegenstrijdig met de tekst op de tube: Intense Autumn Feeling, maar schijn bedriegt.
Het is een warme, maar toch bloemige geur. Ik vind het een heerlijke geur, een opfrisser voor onder de douche.


In het pakketje zit ook een kleine puff.
Ik vind het heerlijk om met een puff te douche!
Dit vind ik dus echt een pluspunt van het pakketje!

Kortom, een leuk pakketje om cadeau te geven of als cadeau te krijgen.
Het zorgt voor een klein verwenmomentje onder de douche en ideaal om mee te nemen op reis of naar de sportschool.










Wat is jouw favoriete herfst-doucheproduct? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten