30 september 2013

The Autumn Tag

Vandaag heb ik voor jullie aan Tag, The Autumn Tag!
Ik ben afgelopen vrijdag een wandeling gaan maken in het bos, van ruim 2 uur!
Hierbij heb ik 163 foto's gemaakt, met mijn spiegelreflexcamera.
Ik heb de foto's niet bewerkt, omdat ik het leuk vond om te laten zien wat ik zo heb gemaakt.
Hier kon ik goed oefenen en natuurlijk de foto's gebruiken in deze Tag!

For Autunm, what is your...








































Favourite thing about it?
Mijn favoriete ding van de herfst is denk ik toch wel de sfeer.
Ik moet altijd erg wennen, dat het sneller donker wordt, maar de sfeer en gezelligheid maken een hoop goed. Kaarsjes aan, onder plaid, thee erbij noem maar op...


Favourite drink?
Ik had het hierboven al beetje verklapt, maar ik drink graag thee.
Vooral in de herfst en natuurlijk ook de winter.








































Favourite scent/candle?
Ik vind kaarsen sowieso in de herfst echt een must.
Hiermee zorg je voor de extra sfeer.
Ik heb een lekkere geurkaars gekocht bij de Action in de geur: lovely berries!

Best lipstick?
Nu het kouder wordt vind ik donkere kleuren steeds mooier, zelf vind ik de lipstick van Elf: Party pink een mooie lipstick voor de herfst!









































Go to moisturizer?
Ik heb de perfecte moisturizer nog niet gevonden, als ik mijn huid echt een oppepper wil geven dan gebruik ik meestal een maskertje!

Go to colour for the eyes?
Ik vind natuurtinten erg mooi. Ik heb groene ogen en als je met bruintinten aan de slag gaat komen mijn ogen erg mooi uit!









































Favourite music?
Qua muziek ben ik best wel saai, ik houd van de liedjes op Skyradio.
Toch luister ik niet erg veel muziek, als ik zou moeten kiezen zijn The Beatles mijn favoriete qua muziek!

Favourite outfit to wear?
Mijn herfstoutfit moet aan een aantal eisen voldoen. Ik wil de herfstkleuren erin terug laten komen, voor een echt herfstgevoel. Ook wil ik werken in laagjes, want sommige dagen kunnen nog lekker warm zijn met het zonnetje. Ik draag tijdens de herfst ook graag korte laarsjes, een echte tussenstap en een opstap naar de winter!









































Autumn treat?
Ik wil heel graag nog cognac-kleurige laarsjes en natuurlijk een bijpassende tas.
Dus ik hoop dat ik dat kan scoren tijdens deze herfst!


Favourite place to be?
Zoals je misschien aan de foto's kan zien, is mijn favorieten plek in de herfst echt het bos.
Daar zie je pas echt de schoonheid van de natuur tijdens de herfst!































Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn foto's vinden.
Ik zou het leuk vinden als jullie in de reacties laten weten wat jullie van mijn foto's vinden en welke jullie het mooiste vinden!

Bedankt!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten