27 september 2013

Mijn herfstnagellak

Vandaag wil ik aan jullie mijn nagellak laten zien, die perfect bij de herfst passen!
En dat zijn er best wel veel...



Hierboven zie je al mijn nagellak, die voor mij geschikt zijn voor de herfst.
Omdat het er best veel zijn, ga ik zie per merk laten zien.

Licht bruin, roze en bruin - Bon Voyage
Dit zijn drie lakken uit de koffer van Bon Voyage.
Ik heb al eerder op mijn blog een artikel geschreven over deze nagellak. Als je die wilt lezen, klik dan hier.

Oranje - 03 Papa Don't Peach
Bruin - 220 Lost in Mud
Licht bruin - 230 Clay-ton, My Hero
Grijs - 280 London's Weather Forecast











Dit zijn mijn nagellak van Catrice.
Het fijne van de nagellak van Catrice, is dat ze goed aanbrengen en goed dekken.
Helaas is de oranje kleur uit het assortiment.
Wel vind ik het super leuk, dat de nagellak een naam heeft!
Bordeaux rood - 011













Dit is een mooie nagellak van de DA, die ik al erg lang heb. In het flesje lijkt die meer bruin, maar op je nagels heeft die een super mooie bordeaux rode kleur!





















Zwart - 126 date in the moonlight
Roze - 111 english rose
Deze nagellak komt uit de 'nieuwe' collectie van Essence. Deze collectie ligt natuurlijk allang in de winkel, maar ik heb ook nog nagellak uit de 'oude' collectie.
Dit zijn super mooie kleuren, vooral die zwart. Het is namelijk niet helemaal zwart, maar oogt ook donker blauw en grijs. Een bijzondere kleur dus!
En ook Essence geeft de nagellak altijd een leuke naam, vind ik echt leuk!
Donker blauw - 37 JUST ROCK IT!
Bordeaux rood - 72 time for romance
Beige - 32 GOLD RUSH
Rood - 47 RED-Y TO GO












Hier heb ik nog nagellak uit de 'oude' collectie van Essence.
Ook deze nagellak hebben weer leuke namen, geeft toch iets extra's aan een nagellak.












Paars - Fashionista
Donker groen - Moody Model


Ook heb ik twee nagellak van de H&M, zoals je kan zien de 'oude' en 'nieuwe' collectie.
Deze donkere kleuren vind ik ook erg mooi voor in de herfst.



Herome 
Deze lak vind ik ook erg mooi voor de herfst. De legergroene kleur is goed te combineren en is een mooi natuurlijke kleur!






















Nude - Kiko 319
Blauw/paars - Kiko 337
Als je mijn blog volgt, kunnen deze nagellak je niet ontgaan zijn.
Ik heb namelijk van beide nagellak een artikel geschreven.
Wil je ze lezen, klik dan hieronder op de link:
Kiko 319 - Nude
Paris Memories Nail Polish
Kiko 337 - Blauw/paars















De laatste twee nagellak, vanuit mijn herfstnagellak. Een mooie violet en bordeaux rode kleur!
Deze nagellak dekken goed in één keer en brengen makkelijk aan.
Een echte aanrader dus!














Ik heb ervoor gekozen om alleen de nagellak te laten zien, omdat anders het artikel erg lang zou worden. Wil je toch graag een swatch van een nagellak zien, laat het dan weten in de reacties, dan kan ik er een artikel van maken.
Heb je nog tips of ideeën dan hoor ik het graag, ik lees alle reacties en probeer ze ook allemaal te beantwoorden.

Bedankt!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten