25 september 2013

Lookbook #9

Vandaag heb ik voor jullie weer een lookbook, nummer 9 alweer.
Dit keer laat ik jullie een basic outfit zien, maar toch een feestelijke outfit!




Hiernaast kan je de look zien, de kleuren die hierin terug komen zijn wit, grijs en zwart. Deze kleuren springen er niet uit, maar toch is deze outfit niet saai!

De top heb ik gekocht in de sale bij de Vero Moda.
De broek heb ik gekocht in een boetiekje in Ede.
De schoenen komen bij de Van Haren vandaan.

Omdat de outfit qua kleur rustig is, heb ik het accent op mijn make-up gelegd. Ik had een rustige oog make-up, met lichte bruin tinten.
Mijn lippen heb ik een fel roze kleur gegeven, wat de outfit weer mooi ophaalt.

In mijn haar heb ik een watervalvlecht gemaakt, hiervan komt nog een tutorial online op mijn site.

Op mijn nagels draag ik een blauw/paarse kleur, 337 van Kiko.











Wat is jouw fashion herfst must have?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten