24 september 2013

Kiko 337

Vandaag heb ik voor jullie weer een nagellak van het merk: 'Kiko'

Het is een super mooie kleur, een blauw/paarse.
Het is te vergelijken met een lavendelkleur.
De nagellak heeft geen naam, alleen een nummer: 337

Deze nagellak heb ik gekocht in Essen (Duitsland).
Wil je zien wat ik nog meer heb gekocht, klik dan hier.











Ik weet dat ik best veel nagellak heb, maar deze mocht zeker niet ontbreken aan mijn collectie.
Het is een kleur die altijd kan en overal bij past.

Ik heb deze kleur opgedaan, samen met de Gelnails at Home-set van de Essence.
Het was echt super mooi!
















De nagellak is makkelijk aan te brengen en zeker niet te dun of te dik. Ook ben ik erg tevreden over de dekking van deze nagellak, want in één keer is die perfect van kleur!
Hier kan je zien hoe de nagellak staat.
Ik vind het een bijzondere kleur, die ik zeker nog vaak ga dragen.
Ik heb er maar €1.50 voor betaald!
De volgende keer dat ik weer in een Kiko-winkel kom, sla ik zeker weer wat mooie kleuren nagellak in!


















Wat is jullie lievelingskleur nagellak?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten