19 september 2013

Kiko 319

Herkennen jullie dit?
Je bent opzoek naar een kleur nagellak, maar je kan het nergens vinden.
Maanden later kom je z'n kleur tegen en je bent opslag verliefd?!

Ik had dit met dit geweldige lakje!

Dit is een nagellak van het merk: 'Kiko'.
Voordat ik begon met bloggen, had ik echt nog nooit van dit merk gehoord.
Het is een merk die budget is, maar ook van goede kwaliteit.
Ik heb dit nagellak gekocht in Essen (Duitsland).
Wil je hiervan de shoplog zien, klik dan hier.

Ik wilde al tijden lang een 'nude-nagellak', maar ik kon echt nergens een 'mooi' lakje vinden.
Omdat ik zelf best wel een lichte huidkleur heb wilde ik niet een kleur die neigt naar oranje of geel. Ik wil een nagellak die toch een warme ondertoon heeft.

En voor deze nagellak heb ik maar €1.50 betaald, hoezo budget!

Kiko - 319 - €1.50

Ik heb totaal drie potjes nagellak gekocht van het merk: 'Kiko'. Deze zullen zeker nog verschijnen op mijn site, dus houd dat goed in de gaten.

Ik vind het merk, ondanks de prijs, niet goedkoop ogen. Het heeft een frisse en basic uitstraling.
Dit vond ik ook met de winkel, een mooie winkel die de looks heeft van een Douglas, maar zeker goed betaalbaar!
















Het belangrijkste van een nagellak, de swatches!


 

Ik vind deze nagellak geweldig van kleur, wat zeker perfect gaat passen in het najaar.
Deze kleur is eigenlijk het hele jaar door te dragen vind ik zelf.
De kleur is het mooist als je twee lagen aanbrengt.
Wat me opviel, de lak droogt snel!

Zoals je misschien al hebt gemerkt ben ik erg enthousiast over deze nagellak.

Wat is jullie favoriete nagellak van het merk: 'Kiko' ?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten