25 september 2013

Herfst inspiratie uit eigen kast.

Vandaag laat ik jullie mijn 'herfst'-outfits zien, met kleding die ik in mijn kast heb hangen.
Ook vertel ik graag waar een 'herfst'-outfit van mij aan moet voldoen.

Hiernaast zie je outfit #1.
Ik draag een zwarte legging van de New Yorker, met me lage laarsjes van de Sacha.
Ik heb mijn lange zwarte hemd aan van de H&M met daarover mijn Beatles-shirt van Forever21.
Mijn vest komt van de New Yorker vandaan en zorgt net voor dat beetje extra warmte in de herfst.

De kleur bordeaux rood is voor mij een echte herfstkleur.
Ook vind ik deze outfit erg comfortabel en ideaal met het vest, waarmee je kan inspelen op de wisselende temperaturen!
Dit is outfit #2.
Ik draag een grijze broek van Tally Weijl, die ik gekocht heb in Den Haag.
De zwarte dunne trui heb ik in de sale gekocht bij de Vero Moda.
Ook hier heb ik mijn korte laarsjes aan van de Sacha en draag ik mijn armband van het merk Noosa.

Ik vind dit een ideale 'herfst'-outfit, omdat de trui lekker comfortabel oogt maar lekker dun is. Hiermee kan je dus ook goed inspelen op de wisselende temperaturen.
Mijn haar draag ik in een knot, zo draag ik me haar graag in de herfst. Dit kapsel overleefd bij mij het beste een regenbui en is goed weg te stoppen onder een capuchon.
Dit is outfit #3.
Ik heb gekozen voor lichte kleuren, hierdoor krijg je een frisse look.
Mijn schoenen zijn van Espritt en mijn broek heb ik gekocht in een Boetiekje in Ede. Het witte shirt komt van de Hema en mijn beige vest komt van de H&M.

Beige is voor mij ook een mooie herfstkleur en vind ik erg mooi in combinatie met wit!
Deze schoenen vind ik ook super fijn voor in de herfst, met een mooie slee hak en een zool met profiel glij ik niet snel uit!







Dit is outfit #4, ook mijn laatste outfit. Zoals ik al zei vind ik bordeaux rood echt een mooie herfstkleur. Daarom moest ik natuurlijk een broek in die kleur hebben, gekocht bij de Primark.
Ook de schoenen komen van de Primark en zijn niet helemaal herfstproef. Als het slechter weer is, dan zou ik mijn laarsjes van de Sacha hieronder hebben aangetrokken.
Hier draag ik mijn zwarte dunne trui, die ik in de sale bij de Vero Moda heb gekocht.
De ketting komt bij de Forever21 vandaan.

Dit vind ik een super mooie 'herfst'-outfit, mede door mijn broek!





Welke van de vier outfits is jouw favoriet?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten