29 september 2013

Dress Red Day

Vandaag is het Dress Red Day, misschien had je het al gezien op de TV.


Dress Red Day is het initiatief van de Hartstichting en wordt elk jaar op 29 september gehouden.

Hart- en vaatziekten zijn bij vrouwen doodsoorzaak nummer één, daarom is er deze dag.
Om extra aandacht te vragen voor de hart- en vaatziekten.
De bedoeling is makkelijk, zoveel mogelijk mensen in Nederland dragen vandaag rood.
Alles kan en mag, zolang het maar rood is.

Ik vind dat je door z'n klein gebaar te maken, mensen bewuster maakt.
Daarom doe ik mee.
Vorig jaar deed ik ook mee, en nu vraag ik ook extra aandacht via mijn blog.

Voor jullie heb ik gekeken wat ik in mijn kast heb, dat ik eventueel vandaag kan gaan dragen.

Ik heb in mijn kast nog een mooie rode broek liggen.
Hiermee kan ik zeker een mooie outfit samenstellen voor vandaag!
Ook heb ik een basic rood shirt, hiermee kan ik ook makkelijk een outfit samenstellen!

Het hoeft niet moeilijk te zijn, kijk wat er in jouw kast hangt. Er is namelijk vast wel iets roods, waarmee je een mooie look kan maken!



















Maar niet alleen met kleding kan je rood accentueren vandaag!

Heb jij een mooie rode lipstick?
Perfect!
v.l.n.r.
Essence - 47 Red-y to go
Essence - 72 Time for romance
Paris Memories
Kiko 632
Etos - Long lasting













Of een rode nagellak?
Maak hier je mooie outfit mee af!
















Draag vandaag rood!
Deel het met anderen en zorg daarmee voor de aandacht die deze dag verdient!
Ik ben erg benieuwd naar jullie outfit voor vandaag!
Je kan je foto uploaden met #MaandagmorgenmodelDressRed
Ik hoop dat jullie deze hashtag gaan gebruiken, zodat ik een mooie collage kan maken en aandacht kan geven aan de Dress Red Day!

Bedankt!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten