28 augustus 2013

Weekly outfits #1

Vandaag heb ik voor jullie iets bijzonders, iets wat ik nog niet eerder heb gedaan.
Het is ook iets wat ik nog niet eerder heb gezien bij andere.

Ik heb de hele week lang mijn outfits voor jullie gefotografeerd.
Nu ga ik jullie outfits van de hele week laten zien!

Deze week was een beetje een speciale week voor mij, omdat ik deze week elke dag mocht invallen in een kleutergroep. Daar moet je natuurlijk je kleding op aanpassen.

Maandag

Maandag koos ik voor makkelijk. Ik draag gympjes van de Primark, die ik heb gekocht voor €7.00.
Mijn 'broek' is eigenlijk een soort van dikke legging, komt van de Vero Moda. Deze heb ik een keer gekocht in de sale. Mijn shirt heb ik laatst in Amsterdam gekocht bij de Berskha voor €9.95.
Mijn snorrensjaal komt bij de Bristol vandaan en mijn rode vest komt bij de New Yorker vandaan.
De rugzak die ik mee had heb ik voor €10.00 gekocht bij de Primark.

Dinsdag

Dag nummer twee van de week, zoals je misschien wel kan zien staat deze week een beetje in het teken van makkelijke kleding. Dit komt natuurlijk omdat ik de hele week voor de klas sta. Mijn schoenen heb ik gekocht bij de Sacha in Arnhem. Mijn broek komt bij Tally Weijl vandaan, gekocht in Den-Haag. Mijn groene t-shirt komt bij de Hema vandaan voor €4.50. Dit zijn de basics die ze altijd in de collectie hebben, het zijn fijne shirt en handig om te hebben. Mijn witte vest komt bij de Forever21 vandaan.

Woensdag

Dan nummer drie, weer heb ik mijn schoenen aan die ik bij Sacha heb gekocht in Arnhem.
Deze schoenen lopen zo heerlijk. Mijn broek is van het merk Miss Anna en mijn shirt heb ik gekocht bij de Primark. Deze makkelijk combinatie was ook erg luchtig! Onder het shirt droeg ik een wit hemdje van de New Yorker.

Donderdag


Dag nummer vier, mijn zwarte gympen die ik voor €3.00 gekocht heb bij de Primark heb ik gecombineerd met een zwarte legging van de New Yorker. Onder mijn Beatles shirt die ik heb gekocht bij de Forever21, draag ik een zwart langer hemd van de H&M. Om mijn look af te maken draag ik het Infinity-kettinkje van de webshop: ByMarloes.

Vrijdag


Omdat het de laatste dagen nogal fris aanvoelde op de fiets, vooral in de ochtend. Koos ik vandaag voor een outfit met lange mouwen. Om het toch zomers te houden heb ik gekozen voor een wit shirt. Dit shirt heb ik gekocht bij de Hema, ook uit de basics-collectie. Dit heb ik gecombineerd met een mintgroene broek. Op de foto is het niet goed te zien, maar de broek loop van boven naar beneden af in kleur: Umbre.
Ik heb mijn look afgemaakt met armbandjes, met accentkleur roze.
En dan kan mijn neon-roze tas natuurlijk niet ontbreken. Deze heb ik op mijn 18e verjaardag gekregen en komt van de Open32 uit Arnhem.

Zaterdag

Mijn laatste outfit is best zomers. Door mijn korte short van de Berskha, het de frisse koraalkleur wilde ik laten zien dat de zomer nog geen plaats mocht maken voor de herfst.
Ik zag sommige mensen, echt waar, met winterlaarzen!!
Ik heb het de hele dag niet koud gehad en had een gezellige shopdag in Essen (Duitsland).


Dit was mijn weekly outfits #1.
Ik hoop vaker dit soort artikelen te kunnen schrijven, laat even hieronder in de reacties weten wat je ervan vind!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten