27 augustus 2013

Bon Voyage make-up koffer.

Vandaag heb ik voor jullie een soort van unboxing.
Ik heb van mijn vriend een make-up koffer gekregen van het merk: Bon Voyage.
Via foto's wil ik graag laten zien wat erin zit.

Ik ben opzoek gegaan naar reviews van producten uit deze koffer, maar deze kon ik nergens vinden.
Als jullie onder dit artikel aangeven welke producten jij graag zou willen zien in een review, dan kan ik daar rekening mee houden!

De koffer is super mooi, stevig en oogt luxe.

Zoals je al kan zien zitten er veel producten in de koffer!
De producten hebben geen naam of nummer, wat ik persoonlijk wel jammer vind.

Nagellak:



Blush:



Lipstick:



Oogschaduw:
De oogschaduw is super mooi.
Er zit een mooi doosje bij waarin je de oogschaduwpalletjes in kan doen.
Dit is handig voor onderweg.




Lippotlood & Oogpotlood:



Kwasten:


Zoals je kon zien, zit er veel in deze koffer.
Geef even onder in de reacties aan, waar jij een review over wilt lezen.

Ben jij bekent met de Bon Voyage Make-up koffer?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten