30 augustus 2013

Bon Voyage: Blush

Dinsdag hebben jullie, op mijn site een artikel kunnen lezen over de Bon Voyage make-up koffer.
In het artikel vroeg ik, waar jullie een review over wilde lezen.

Een van die producten ga ik nu voor jullie reviewen!
Dit zijn namelijk de blush, die er in drie kleuren zijn.



Hierboven kan je de drie kleuren zien.
In het artikel gaf ik al aan dat ik het jammer vond dat de producten geen namen hadden, maar na lang bestuderen van de potjes blush heb ik wel een nummer kunnen ontdekken.

Ik vind het wel erg leuk om te zien dat er totaal verschillende kleuren blush in de koffer zitten.

De eerste blush die ik wil laten zien, is deze...

Nummer: FBDP 70001
Deze blush heeft een mooie kleur, een soort koraalkleur met een oranje ondertoon.
Ik vind deze kleur mooi voor de herfst, maar ook gewoon voor een basic look!

Swatch op mijn vinger.

Blush op mijn gezicht.
Het is een blush waarbij het pigment goed is.
Zoals je op mijn gezicht ziet, is het een blush waarbij je een mooie naturelle look mee kunt maken.

De blush die ik als tweede wil laten zien is...

Nummer: FBDP11007
 De blush heeft een mooie felle roze kleur, die me erg doet denken aan de zomer.
Hiermee kan je een frisse look creëren. 


Swatch op mijn vinger.

Blush op mijn gezicht.
Ook deze blush heeft een goed pigment.
Op mijn  gezicht ziet het er niet uit alsof je met knalroze wangen loopt, je kan hier zeker een subtiele en frisse look mee maken.


En de blush die ik als laatste met jullie wil delen is...


Nummer: FBEP11002

Ik ervoor gekozen om deze blush als laatste te doen, omdat ik hier het nieuwsgierigst naar ben.
Het is een soort paarse kleur, die ik nog nooit heb gezien als blush.

Swatch op mijn vinger.

Blush op mijn gezicht.
Het pigment van deze blush is minder als bij de andere 2, maar toch niet slecht.
Met deze kleur krijg je een frisse uitstraling, maar het ziet er minder zomers uit dan de fel roze blush. Dit is een ideale blush om te gebruiken in de winter, voor een frisse look!


De verpakkingen ogen wel goedkoop, omdat het dun plastic is.
Dit vind ik wel jammer, maar het product zelf vind ik mooi.
De producten zijn mooi van pigmentatie en je kan er mooie en subtiele looks mee creëren.

Welke blush vind jij het mooist?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten