25 augustus 2013

Back to school.

Back to school, ja het is bijna weer zover.
De kinderen/studenten in mijn regio mogen 2 september weer aan de bak.
Dat zal wel even wennen worden, na z'n tijd vakantie.


Voor mij is het de eerste keer, dat ik niet meer fulltime naar school hoef.
Dat is natuurlijk ook wennen, maar ik mag wel aan de slag.
Ik ben aan het werk als invaljuf en hoop snel een beetje vastigheid te krijgen.

Niet getreurd, dat jullie vakantie voorbij is.
Ik ga jullie met dit artikel schoolspullen laten zien.
Met deze schoolspullen krijg je zin in school, of eerder gezegd zin om de spullen te gebruiken!

Ik heb de musthaves van schoolspullen bij elkaar gezocht.

Als eerst een agenda.
Met deze leuke agenda van de Hema is het opschrijven van huiswerk of deadlines iets minder erg!


Hema - €5.95


Een goede voorbereiding is het halve werk.
Plan je werk goed, zo krijg je meer vrije tijd!
Wie wil dat nou niet?
Geen stress voor deadlines of opdrachten, door deze weekplanner.


Hema - €15.50
Belangrijke papier die niet kwijt mogen?
Een briefje die je wilt bewaren?
Gebruik dan dit whiteboard met de magneten.
Hier kan je belangrijke papieren ophangen, maar natuurlijk ook leuke foto's!

Hema - 8 magneten €2.00

Hema - Whiteboard 40x40 €14.25
Papier, proefwerken of opdrachten terug?
Bewaar ze netjes bij elkaar in deze elastomap.

Hema - Elastomap €4.00

Natuurlijk wil je al je pennen snel binnen handbereik.
Dat zoeken in je tas, nadat je er een pen heb ingegooid zal iedereen wel bekent voorkomen.
Uiteindelijk gebeurt het bij mij, dat ik eindig met de tas op de kop.
Dit hoeft niet te gebeuren met deze leuke etui!
Hema - Etui €4.50

Hema - Etui €4.50

Oeps, een foutje gemaakt?!
Met deze gum heb je alles onder controle.
Tijdens een proefwerk wiskunde breekt de punt van je potlood, dan is de punterslijper een noodzaak!
Hema - Gum & Punterslijper €2.95

Dit had ik nog nooit eerder gezien!
Wat een ideale uitvinding.
Dit is een magnetische boekenlegger, zodat je makkelijk kan vinden waar je was gebleven of wat je moet leren voor je proefwerk.

Hema - Magnetische bookmarkers €2.50

Niks geen rondslingerende papieren.
Als je alles opschrijft in dit leuke notitieboekje, hoef je niet meer te zoeken naar het papiertje wat ergens in je tas zit met de o, zo belangrijke informatie!

Hema - Notitieboekje €2.95


Ik vind het heerlijk, vooral als het koud is, om thee mee te nemen.
Met deze reisbeker is dat geen probleem!
Vooral handig als je met het OV moet!

Hema - Reisbeker €14.00

Wil je een salade mee en ben je altijd in gevecht met een lepel die niet past in het trommeltje?
Dan is dit ideaal voor jou!
Hema - Voedseldrager 0.7 liter €14.00

Heb je nog schriften van vorig jaar, die je toch niet meer zo leuk vind?
Pimp ze op met deze leuke rolletjes tape!

Hema -  Washi tape €2.60

Etiketten plakken, maar dan alleen leuke!
Hema - 24 etiketten €1.50

Ben je ook altijd je pennen kwijt?
Vragen ze ook vaak: 'Mag ik een pen lenen?'
En uiteindelijk heb jij geen pennen meer over.
Hier veel pennen voor een kleine prijs!
Hema - 24 pennen €3.10

Potloden kunnen zeker niet ontbreken, als je weer aan de studie gaat. 
Al is het voor een tekening in je schrift of een wiskundeproefwerk!
Potloden zijn onmisbaar.

Hema - 4 pak potloden €1.50

Boekverslagen inleveren?
Opdrachten inleveren?
Doe het dan in deze leuke snelhechters.
Ik denk altijd: Hoe vrolijker je het inlevert, hoe vrolijker jij beoordeelt wordt!
Hema - 5 pak snelhechters €2.50

Zo dit waren best veel leuke artikelen, die je kan aanschaffen voor je weer gaat beginnen aan je school of studie.

Wat is jullie favorieten schoolartikel?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten