5 juli 2013

Review: 'I love stage' eyeshadowbase

Vandaag heb ik voor jullie een review van de 'I love stage' eyeshadowbase.

- Essence €2.59- 

Oogschaduwbasis
Ik heb sinds kort pas echt de oogschaduwbasis ontdekt.
Ik had een proefmonstertje ergens bij gekregen en die ging ik uitproberen.
Zo kwam ik erachter dat een oogschaduwbasis echt iets voor mijn look kan betekenen.
Toen mijn proefmonster op was ben ik dus op zoek gegaan naar een 'nieuwe' oogschaduwbasis.
Ik ben toen bij dit product uitgekomen: 'I love stage - Essence'
Nu ik eenmaal bekent ben met de oogschaduwbasis, breng ik geen oogschaduw meer zonder aan!

Wat doet een oogschaduwbasis?
Een oogschaduwbasis zorgt ervoor dat je oogschaduw goed op zijn plek blijft zitten.
Ook krijgt de oogschaduw een diepere en mooiere kleur, als je eerst oogschaduwbasis aanbrengt.

Hoe werkt het?
Het lijkt op een verpakking van een lipgloss en is ook makkelijk aan te brengen.
Wel breng ik snel te veel aan met deze applicator.
Ik breng het met de applicator op één oog de oogschaduwbasis aan en verdeel het met mijn vingers over mijn beide oogleden.

Zoals je hierboven kan zien, zie je bijna geen verschil.
Zo kan je een ooglook maken, zoals je dat altijd doet, zonder dat je ziet dat je de oogschaduwbasis draagt.

Mijn mening
Het product is fijn in gebruikt, maar misschien was het fijner geweest als het zonder applicator was.
Een tube zou bijvoorbeeld makkelijker zijn, om de oogschaduwbasis te doseren.
Wel werkt dit product super fijn, mijn oogschaduw blijft gedurende de dag mooi op de plek.

Als je eenmaal kennis hebt gemaakt met deze oogschaduwbasis, dan wil je niet meer zonder!
Een echte aanrader dus!


Ik hoop dat jullie het leuk vonden,
Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten