23 juli 2013

Liebster Award!!

Ik ben genomineerd voor de Liebster award!!
En ja, daar ben ik best trots op :)
Ik ben genomineerd door Elize van Girlonthewhitebike.
Ik volgde haar eerst op Youtube en kreeg haar start mee van haar blog.
Neem even een kijkje op haar blog, ze schrijft echt super leuk en haar filmpjes zijn ook gaaf!

Wat is een Liebster Award?
Het is een soort van kettingbrief, waardoor de kleinere bloggers even in de spotlight komen te staan.
Diegene die iemand hebben genomineerd moesten 11 vragen bedenken, die ik in deze blog ga beantwoorden. Zelf moet ik nu 11 kleinere blogs nomineren en 11 vragen stellen zodat zij hetzelfde kunnen doen.

Ik zal beginnen met de 11 vragen die Elize voor mij heeft bedacht:

1. OPI of Essie?
Ik heb geen lakjes van Essie, maar die staan wil op mijn wishlist.
Ik heb wel wat lakjes van OPI, daarom kies ik OPI.

2. Wie was je eerste blogger die je ging volgen?
Mijn allereerste blogger was Teske de Schepper van www.teskuh.nl

3. Zon of sneeuw?
Sneeuw, ik kan beter tegen de kou dan tegen de warmte.

4. Wat is je all-time favoriete film?
Dirty Dancing of Grease.

5. Video of artikel?
Hier kan ik moeilijk tussen kiezen, 50/50?!

6. Mascara of eyeliner?
Dan ga ik denk ik toch voor de mascara.
Ik ben nu wel veel aan het uitproberen met eyeliner, maar zonder mascara is het ook niet af.

7. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik zag de blog van Teske en vond het zo gaaf.
Zij heeft mij geïnspireerd om te gaan bloggen, maar ik wilde met mijn blog ook andere inspireren.
Met kleding/make-up maar ook met mijn ervaringen en kijk op het leven.

8. Vest of trui?
Dan ga ik toch voor een vest.

9. Wat eet je bij je ontbijt?
Twee boterhammen met een glas melk.

10. Wat is een grote droom van jouw?
Gezond te blijven en een eigen kleuterklas.
Ook wil ik zeker niet stoppen met bloggen, want hier kan ik mijn energie in kwijt.

11. Hotel of tent?
Zeker een hotel!

Nu moet ik zelf 11 blogger nomineren...
Dit vind ik echt erg lastig, omdat ik zelf weinig kleine bloggers volg, dus ik ging even op onderzoek uit!
Ik wilde wel blogs nomineren waarvan ik erachter zou staan en daarom is het me niet gelukt 11 kleine bloggers te vinden.
Maar ik heb wel drie super bloggers genomineerd, waar je zeker even een kijkje zou moeten nemen!

1. Abouttheblueskyidream.blogspot.nl van Martine!
2. Alicefuckingpractice.blogspot.nl van Caroline!
3. DIYfashion.nl


en 11 vragen stellen..

1. Wat is je favoriete kleur nagellak?
2. Wat is je zomer musthave?
3. Wat is je favoriete drankje?
4. Piercings of tatoo's?
5. Wat is je favoriete snack?
6. Wat is je favoriete make-up merk?
7. Wat is je favoriete sieraad? 
8. Waarom ben je begonnen met bloggen?
9. Waar haal je je inspiratie vandaan?
10. Wat wil je met je blog bereiken?
11. Met welke camera werk je?

Ik hoop dat jullie blij zijn met je nominatie en even laten weten als die online komt!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten