25 juli 2013

Eyeliner E.L.F.


Vandaag heb ik voor jullie een review van de Eyeliner van E.L.F.

E.L.F Eyeliner €4.00


Het is een mooie zwarte kleur, waar je een mooie wing mee kan zetten.
Het kwastje zit er voor €4.00 bij, dat het ik zeker niet verwacht.

Ik had hiervoor nog nooit een eyeliner gehad, dus vergelijken kan ik het niet.
Wel ben ik erg onervaren in het aanbrengen en kan daarom goed vertellen of dit handig is in gebruik.

Wat ik eerst heb gedaan is opgezocht hoe je het beste kan werken met een eyeliner, want zoals ik al zei ben ik daar onervaren in.
In het boek van MissLipgloss staat stap voor stap uitgelegd hoe je een wingliner zet.


Maar ook het filmpje van Girlonthewhitebike is erg fijn om te weten hoe je een eyeliner zet en te oefenen.

Nadat ik had opgezocht hoe ik een eyeliner moest zetten, ben ik het natuurlijk gaan uitproberen.
En het is echt zo, oefening baart kunst.
De eerste keer vond ik ontzettend lastig, maar zag er zo uit.

Dit had ik op instagram geplaatst.
Zoals je zit vind ik hem voor de eerste keer echt wel netjes.
De eyeliner van E.L.F was zeker makkelijk in gebruik, maar als je begint is het makkelijker om een langere kwast te gebruiken.

Na een paar keer geoefend te hebben ging het steeds beter.


Daarna had ik dit op instagram geplaatst, waar ik echt trots op was.
Het wordt echt steeds makkelijker.

Ik raad je wel aan niet meteen tien keer achter elkaar te oefenen.
De eyeliner is waterproof en moet dus verwijderd worden met een goede remover.
Ik kreeg last van mijn ogen van het afhalen na een paar keer, dus doe dat niet te vaak achter elkaar.

Ook is het een super eyeliner, omdat hij goed blijft zitten.
Zondag ben ik een dagje naar een strandje gegaan.
Dit was nogal spontaan en had me dus al opgemaakt, met eyeliner.
Ik dacht meteen, dit is een goede test voor mijn eyeliner.

Ik ben niet onderwater geweest, maar wel in het water.
Ik heb veel gezweet en had verwacht dat de eyeliner ergens onderaan mijn wang zou zitten.
Maar integendeel!
De eyeliner zat nog super mooi!!

Dit is dus ook goed te gebruiken met warme dagen of een dagje aan het water.

Wat is jouw favoriete eyeliner?
Liefs,







Geen opmerkingen:

Een reactie posten