13 juli 2013

Beautybook E.L.F

Vandaag heb ik voor jullie een review van het Beautybook van het merk E.L.F.
Het merk E.L.F. staat voor Eyes Lips Face en is alleen online te bestellen via de site.
Ik heb een bestelling gedaan op de site en ik was zeer tevreden over de levering.
Alles zat netjes verpakt en het is een leuk budgetmerk, dus neem zeker even een kijkje op de site.

Ik laat jullie nu één product zien uit de bestelling, wil je de hele bestelling zijn kijk dan even mijn unboxing

Het Beautybook:

- E.L.F €4.50 - 
Het ziet er super gaaf uit, echt als een boek!
Het boek zit met een magneet dicht, maar ik weet niet of die goed blijft werken.
Ik heb er een beetje mijn twijfels over, maar tot nu toe gaat het top.
Ik zou hem niet zo in mijn tas mee nemen, maar in een toilettas zou ik het wel doen.

- 48 kleuren, Warm edition - 
Het zijn super mooie kleuren op het eerste gezicht!
Ik vond het moeilijk om alle kleuren te gaan swatchen en foto's van te maken, want dan zou het artikel zo lang worden.
Daarom heb ik besloten de swatches te doen door middel van een look.
Dan krijg je natuurlijk niet alle 48 kleuren te zien, maar dan kan je wel een goed beeld krijgen van het pallet.


Mijn look:

Ik gebruik eerst een oogschaduwbasis: I love stage eyeshadowbases van Catrice.



Kleur 1 breng ik aan over het gehele ooglid.
Kleur 2 breng ik aan met een platte kwast, als een 'eyeliner'.
Kleur 3 ben ik aan als aanvulling op het bewegend ooglid.
Kleur 4 breng ik aan met een platte kwast, dit zorgt voor een mooie lijn onder je oog.

Het eindresultaat van mijn look:


Het is een look die je met gemak dagelijks kan gebruiken.



Mijn mening:
Ik vind dat de kleuren een goed pigment hebben en ik weet wel zeker dat ik met dit pallet mooie looks kan maken. Voor een feestje maar ook voor een dagelijkse look zou ik  dit pallet prima kunnen gebruiken.
Het pallet kost maar €4.50, daarom vind ik het een aanrader!


Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten