13 juni 2013

Review: Topcoat & Basecoat Action

Vandaag voor jullie een review over de top- & basecoat die ik heb gekocht bij de Action.


Ik heb ze bij de Action gekocht voor €0.89.
Dat is natuurlijk het uitproberen waard!


De basecoat

Ik ben me bewust geworden hoe belangrijk een basecoat is, toen ik mijn nagels zonder basecoat blauw ging lakken. De kleur van de nagellak is helemaal in mijn nagels getrokken en nog steeds niet helemaal weg. Nu ga ik mijn nagels dus echt niet meer lakken zodat basecoat, dat raad ik jullie ook aan.
Deze basecoat van de Action heeft wel een beetje een chemische geur.
Het voordeel is wel dat, deze basecoat snel droogt.
Dit vind ik een erg groot voordeel, omdat ik al weinig geduld heb om mijn nagels goed te laten drogen. 



Deze basecoat is niet extreem geweldig, maar voor deze prijs zeker goed te doen.

De topcoat.

Ik vind het fijn om na een mooie kleurtje mijn nagels af te maken met een topcoat.
Zo blijven mijn nagels langer mooi en zo kan ik er langer plezier van hebben.

Ook deze topcoat heeft een chemisch geurtje. De topcoat droogt, net zoals de basecoat, snel op.
Zo heb ik niet het idee dat ik extra lang moet wachten voordat mijn nagels droog zijn,


Mijn mening:
Ik vind de basecoat en topcoat goed werken, zeker voor die prijs.
Het zijn geen bijzonder geweldige producten, maar zeker het proberen waard!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden,
Liefs








Geen opmerkingen:

Een reactie posten