17 juni 2013

Musthaves H&M #1

Vandaag voor jullie een must haves van de kleding van de H&M.
Ik vind het super leuk om te snuffelen in een webshop, vandaar dat ik voor jullie weer een mooie collectie heb gemaakt!
Al deze kleding is te bestellen in de webshop van de H&M.
1. Tanktop:€9.95
Een mooi basic hemdje, ideaal te combineren.
2. 'Never liked you anyway'
€9.95
Deze tanktop vind ik geweldig, heerlijk tekst erop!
3. Rokje wit/zwart
€14.95
Voordeel van dit soort rokjes dat ze ook leuk staan met een dikke panty eronder.
Dus ook goed te dragen, als het minder warm is.
4. Rokje zwart/wit
€14.95
Ook dit rokje kan je met koudere dagen aan en kan netjes en casual gedragen worden.
5. Shortje
€19.95
Hopelijk wordt het zo mooi weer, dat je een shortje aan kan.
Dan zou ik deze toch wel erg leuk vinden!
6. Tanktop denim
€24.95
Heerlijk top, die in de zomer lekker luchtig is!
7. Blouse denim
€24.95
Ik ben al een poos opzoek naar een mooie spijkerbloesje.
Toen ik deze zag dacht ik meteen: 'Dit is hem!'
8. Lange rok
€14.95
Super mooi, deze rok zal je van de zomer vaak voorbij zien komen!
9. Jurkje
€19.95
Een heerlijk luchtig jurkje, voor de warmere zomerdagen.

10. Rokje Aztec
€14.95
Erg mooi en kleurrijk!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten