16 juni 2013

I love summer TAG

Vandaag voor jullie een 'I love summer' TAG!
Ik weet dat het officieel nog geen zomer is, maar ik kan gewoon niet wachten!
Dus vandaar is hier mijn 'I love summer' TAG...

Zomernagellak...

Dit zijn sowieso de kleuren die je moet hebben deze zomer!
Fel, fris en vrolijk!

 Zomervakantie...

Het lijkt me heerlijk om een keer naar een 'onbewoond' eiland te gaan.
Niet helemaal onbewoond, maar gewoon niet al te toeristisch!
Heerlijk genieten van de omgeving en de cultuur.
Maar helaas, dit jaar ga ik niet op vakantie, dus ik moet het maar bij dromen houden!


Warme zomerdag...

Wat is er lekkerder, dan op een warme zomerdag een watermeloen te lijf te gaan.
Heerlijk fris en zo super lekker!

Ultieme zomerhit...

Ja zomerhits, ik moet bekennen dat ik muziek erg leuk vind, maar ontzettend slecht ben in de namen van de liedjes en de muzikanten! Maar het beste zomerhitje ooit, is en blijft voor mijn Summerjam!
Hoe origineel..!


Zomerschoenen...

Dit is één van mijn favoriete zomerschoenen!
Ik heb nog een paar Birkenstocks, waar ik heerlijk op loop.
Zelf heb ik steunzolen, waardoor het dragen van openschoenen haast onmogelijk is.
Daarom ben ik zo blij dat ik op deze slippers, heerlijk kan stappen!


Zomergeur...

Deze geur van: 'Davidoff' is de lekkerste zomergeur.
Hij heet: 'Cool water' en ruikt ook heerlijk fris.
Helaas is die van mij al een tijdje op, maar ik wil voor deze zomer graag dit geurtje opnieuw kopen!


Bikini, Badpak of Tankini...

Ik heb één tankini, maar vind ik toch niet zo prettig zitten als een bikini.
Graag zou ik voor deze zomer een nieuwe willen, maar ik gebruik het ook zo ontzettend weinig dat ik het ook weer zonde vind om er één te kopen.


Zomerlipstick...

Ik ben niet echt iemand die vaak lipstick gebruikt.
In de zomer vind ik het vaak ook fijn om me niet of zo weinig mogelijk op te maken.
Dan is deze Labello Kiss ideaal.
Het is een verzorgingsproduct met een mooi rood kleurtje.



Zomerdrankje...

Ja, ik ben al een tijdje fan!
Ik drink graag 'Arizona'  en de smaken die je hierboven ziet heb ik allemaal!
Echt heerlijk, vooral als ze koud zijn!


Zomermusthaves...

Wat kan je nog meer niet missen met de zomer, de must haves!
Op nummer 1 staat met stipt de zonnebrandspray.
Deze van 'Nivea' is zeker mijn favoriet!
Op nummer 2 staat een vorm om ijsblokjes te maken!
Heerlijk voor in je drinken, om lekker af te koelen.
En op nummer 3 een heerlijk picknickkleed.
Graag wil ik er zo één, makkelijk mee te nemen en handig om te gebruiken!



Liefs,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten