23 juni 2013

Count my blessings #4

Het is een tijdje terug, dat ik Count my blessings list heb gemaakt.
Vandaar dat het nu weer tijd is voor z'n lijstje!

De mensen die mij volgen op Twitter, Facebook of Instagram die weten het misschien al.
 Ik ben geslaagd!
Ik ben nu officieel JUF!

Dus mijn lijstje begint natuurlijk met:..

#1
Behalen van mijn diploma.
Ik heb mijn opleiding gevolgd op de Pabo in Arnhem.
Maandag kan ik mijn diploma officieel in ontvangst nemen!

#2
Alle lieve reacties en kaartjes!
Ik vind het super lief en leuk dat mensen met mij mee hebben geleefd.
Ik heb leuke kaartjes gekregen en lieve reacties!

#3
Nagels
Ik ben super blij dat mijn nagels zo lang en mooi zijn.
Zo kan ik ze mooi lakken en staat het een stuk netter.

#4
Hulp
Ik moet nu terug verhuizen naar mijn ouders.
Ik vind het super fijn om hier hulp te krijgen van mijn ouders en vrienden.
( Jullie krijgen nog via een vlog te zien hoe de verhuizing verloopt, dus houdt de site in de gaten!)

#5
Slapen
Ik kan weer heerlijk slapen.
Nu zo veel minder stress vanwege school.

#6
Dierentuin
Ik was maandag met mijn oude stageklas naar de dierentuin geweest.
Dit was super leuk en gezellig!

#7
Fit
Ik bouw een conditie op van dozen pakken en trappen lopen.
Omdat ik nu moet verhuizen en toevallig helemaal naar zolder verhuis, moet ik aardig wat traplopen.
Hier heb ik ook ontzettende spierpijn van!

#8
Blog
Ik ben hard aan het werk met mijn blog.
Ik merk ook dat mijn bezoekersaantallen stijgen en dat ik er zelf ook in groei!

#9
Plannen
Ik heb geen plannen om op vakantie te gaan, maar wel om te shoppen bij de Primark.
Scooter te huren voor een tripje en uit eten te gaan noem maar op!
Het wordt een leuke vakantie.

#10
Opruimen
Ze zeggen: een opgeruimde omgeving is een opgeruimd hoofd.
Nou daar ben ik het mee eens.
Door mijn verhuizing ben ik alles aan het opruimen en dit schept een hoop rust!

Dit waren mijn 10 blessings!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.



Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten