21 mei 2013

Weekendje Ameland

Normaal gesproken staat er vanaf 7.00 een blog online.
Sorry, vandaag ben ik een beetje aan de late kant, maar ik heb dan ook een super weekend gehad!
Ik ben met vrienden naar Ameland gegaan, echt super leuk!
Jammer dat het dan zo snel voorbij is.
Time flies when you're having fun!

Vandaag neem ik jullie mee, door een kijkje te nemen in mijn Pinksterweekend!

ROADTRIP!
Ja het is een stukje rijden, maar we super gezellig in de auto meezingen met de muziek! 

En na tijdens z'n reis krijg je af en toe rare foto's, van eenden die meereizen haha!

Ik vond het hilarisch dat we bijna de hele weg achter een Duitser hebben gereden met op het nummerbord KLEM. Die bleken later ook op Ameland te zijn haha!

Aangekomen bij ons weekend huisje! Hoe gezellig ziet het eruit!!
Ik had echt een vakantie-gevoel, even heerlijk weg van huis!
We zaten in het plaatsje Buren op het park Klein Vaarwater.
Erg leuk, netjes en gezellig om daar op de 'camping' te staan!

The masterbedroom!
En het leukste is nog dat het de kamer was van mij en mijn vriend!

Een luxe badkamer!

Een mooie keuken!

Slaapkamer 2!
En er was nog een slaapkamertje, erg klein kamertje met een stapelbed.
Hiervan heb ik helaas geen juiste foto.

Heerlijk aan tafel ontbijten!

Luxe TV!

En ja, wij vonden het hilarisch om drie tandems te huren voor het hele weekend!
Ook hebben we een bezoekje gemaakt bij de Vuurtoren!

Alle vuurtorens van NL op een rijtje!

Ik vind de vuurtoren van Ameland toch wel de mooiste!

Uitzicht!



Hierbij kreeg ik het Smurfendorp gevoel..

Ook hebben we heerlijk gegeten in een Amerikaanse diner.
Ik had twee heerlijke vegetarische wraps!

Midgetgolf kan natuurlijk niet ontbreken op een vakantie! 

Heerlijk op het strand!

Ik vind de zee zo mooi om te zien, het staat echt nooit stil!

Vriendelijke voeten!

In het zand tekenen!


En natuurlijk heerlijke flauwe humor!
Ik hou ervan :)!

De laatste dag op het strand was het windstil en een beetje mistig.
Ik vond het zo gek dat het windstil was!

Heel wazig zie je de duinen, door de mist.

En we sloten het laatste dagje af met een drankje bij het strandtentje.
Daarna terug naar de boot en begon te terugreis.

Ik heb echt een super weekend gehad met mijn lieve vrienden.
Ik ben benieuwd wat jullie hebben gedaan in het pinksterweekend.
Laat het even weten in een reactie.

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten