28 mei 2013

Review: Eyebrowset Catrice

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Eyebrowset van Catrice (€3,99).

Ik dacht eerst: 'daar heb ik niks aan, want ik heb al volle wenkbrauwen'.
Toch ging ik het uitproberen en ik was echt verrast.
Ik wil jullie met deze blog laten zien hoe mijn ervaring is met deze Eyebrowset!

The Eyebrowset:


Het is een bruikbare set, zeker handig voor onderweg.
Het spiegeltje is makkelijk te gebruiken, omdat die zo ver open kan.

Wat ook super handig is, is dat er een kleine la is waarin een pincet en kwast/borsteltje zit.
Zo is het helemaal makkelijk te gebruiken voor onderweg.
Dit is namelijk het enige wat je nodig hebt om je wenkbrauwen perfect te krijgen.


Het pincetje is klein maar echt fijn.
Je kan het makkelijk vasthouden en trekt makkelijk de overige haartjes eruit.
Het kwastje is schuin afgesneden en daardoor precies in gebruik.
Het borsteltje is erg fijn om je wenkbrauwharen in model te brengen en de poeder te blenden waar het te veel is.


In deze set zitten twee bruinachtige tinten, een donkere en een lichte.
In de foto hieronder kan je zien hoe ze geswatched zijn.

Het lijkt erop of er weinig pigment inzit, maar op je wenkbrauwen is het echt perfect.

Hoe te gebruiken:

Eerst heb ik mijn wenkbrauwen in model geëpileerd.

Daarna heb ik met de donkere kleur mijn wenkbrauwen ingekleurd.
Ik heb voor de donkere kleur gekozen, omdat deze kleur het beste bij mijn kleur van de wenkbrauw past. De lichte kleur heb ik ook gebruikt, in het dunne gedeelte van mijn wenkbrauw.
Zo lijkt mijn wenkbrauw minder hard.

Verschil:
Om te zien wat het verschil is een before en after shoot:

Before...

After..

Mijn conclusie:
Ik vind het een super product en zeker een favoriet geworden.
Ik dacht dat ik het niet nodig zou hebben, maar het ziet er verzorgt en netjes uit.
Ik denk niet dat ik het elke dag zou doen, maar met bijzondere gelegenheden is dit zeker iets wat ik zal doen.
Het setje is handig en makkelijk in gebruik. Je hebt alles in één en daarom een echte aanrader.

Ik ben benieuwd welke Eyebrowset jullie gebruiken en wat jullie ervaringen hierin zijn.
Laat het even weten in de comments.

Liefs,








Geen opmerkingen:

Een reactie posten