26 mei 2013

Ontspanning

Ontspanning, ja dat is belangrijk dat weet iedereen.
Maar hoe kan je goed ontspannen, dat is weer voor iedereen anders.
Ik zit net als vele met het examen inzicht.
Sommige zullen misschien al klaar zijn, maar sommige ook niet.
Spannende tijden zijn het en daarom is ontspanning extra belangrijk.
Hoe kan ik me ontspannen, dat wil ik jullie laten weten.
Misschien hebben jullie er wat aan.
#1: Instrument spelen
Beetje tokkelen op mijn gitaar, oude liedjes spelen.
#2: Muziek luisteren
Oude CD's van vroeger uitzoeken en afspelen, en het zal je verbazen wat je nog mee kan zingen.
#3: Sporten
Bewegen zorgt er voor dat mijn hoofd helemaal leeg is!
#4 TV kijken
Kansloze series kijken en dan meestal op MTV.
#5 Iets ondernemen
Met vrienden en vriendinnen wat leuks doen.
#6 Shoppen
Heerlijk struinen langs de winkels.
#7 Wandelen
Op de hei of in het bos, of als je langs het strand woont is dat ook erg mooi.
#8 Douche/Bad
Heerlijk even die stralen voelen onder de douche of even weken in bad.
Misschien wel met een boek erbij.
Dit waren mijn 8 tips om te ontspannen.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Hoe zorg je dat jij ontspannen bent?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten