24 mei 2013

Count my blessings #3


Vandaag weer een count my blessing list!
#1
Ik ben blij dat ik van het weekend naar Ameland ben geweest.
#2
Ik ben blij dat het droog bleef in Ameland.
#3
Ik ben blij met gezellige vrienden om op pad te gaan.
#4
Ik ben blij dat mijn blog meer bezoekers krijgt, en reacties!
#5
Ik ben blij met mijn creativiteit, die ik goed kan gebruiken voor mijn blog.
#6
Ik ben blij dat het einde van mijn studie steeds meer in het zicht komt.
#7
Ik ben blij dat ik echt open /mezelf kan zijn bij mijn vrienden.
#8
Ik ben blij dat ik goed slaap en uitgerust wakker word.
#9
Ik ben blij dat ik steeds meer kan sporten, bodycombatten!
#10
Ik ben blij dat ik gezond ben en fit.
Het is goed om af en toe stil te staan bij de goede dingen!
Daarom maak ik eens in de zoveel tijd een Count-my-blessing-list.
Doe jij het ook?
En hoe werkt het bij jou?
Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten