24 april 2013

Review haarmasker Oriflame.

Ik vond het tijd om mijn haar even extra te verwennen met een masker.
Ik heb een masker van Oriflame getest en jullie konden hier lezen wat ik er van vond.
Dit is het masker wat ik heb gebruikt: Bamboo leaves & Olive oil.

Een masker gebruik je op schoon haar, dus eerst heb ik mijn haar gekamd om daarna te douche.
Dit doe ik meestal, omdat ik anders heel veel klitten heb in mijn haar tijdens het wassen.

Nu is mijn haar schoon en klaar voor gebruik van het masker.

Ik begin bij de verpakking, dit vind ik altijd zo irritant met deze 'zakjes'.
Dan wil je ze openmaken en dan breekt het lipje af die daar voor bedoeld was.
Ik zou het fijner vinden als een haarmasker in een tube of in een pot zou zitten.


Dan maar het grove geschut, de keukenschaar.

Het is een soort dikke conditioner, dit vind ik erg prettig en makkelijk in mijn haar aan te brengen.
Het lekt en druipt niet, een pluspunt.

Op de verpakking stond dat je het hele pakje nodig had.
In mijn geval was dit ook zeker zo, maar als je korter haar hebt kan je er zeker twee keer mee doen.
Het is makkelijk in te brengen en door middel van deze 'knot'  kan het goed intrekken.
Dit masker moest ik volgens de verpakking vijf minuten laten intrekken.

Daarna heb ik mijn haar goed uitgespoeld onder de douche en in een handdoek laten drogen.


Toen het handdoekdroog was heb ik het nog even gekamd en los laten hangen.
Zo kon het nog beter drogen.

Nu is mijn haar helemaal droog en het ruikt super lekker!

Mijn conclusie van het haarmasker van Oriflame,
Ik ben erg blij met het resultaat, het ruikt lekker en is lekker zacht.
Het is makkelijk om aan te brengen in mijn haar en goed uit te wassen.
Alleen aan de verpakking mag nog gewerkt worden. Ik vond het erg vervelend dat ik via het 'lipje' het zakje niet kon openen. Dit kwam ook mede door mijn natte handen, maar is hierdoor minder gebruiksvriendelijk.

Hebben jullie haarmaskers waar jullie tevreden over zijn?
Dan zou ik het graag willen weten, plaats een reactie onder het artikel, zo kan ik jouw favoriete haarmasker ook eens uitproberen.

Liefs,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten