23 april 2013

Count my blessings

Positief blijven, dat vind ik altijd belangrijk, maar soms is het extra belangrijk om de positieve punten te laten stralen.
Hoe kan je dat beter doen dan in een Count-my-blessing-lijstje!
Dus bij deze:
1. Ik ben blij dat ik gezond ben.
2. Ik ben blij met wat ik heb opgebouwd met deze blog!
3. Ik ben blij met mijn vriend en mijn echte vriendinnen.
4. Ik ben blij dat ik na een lange dag nu heerlijk in mijn bed lig.
5. Ik ben blij dat ik mijn kledingkast heb opgeruimd en weer op orde heb.
6. Ik ben blij dat ik morgen een dagje vrij heb.
7. Ik ben blij als ik geniet van de kleine dingen, zoals een warm kopje thee.
8. Ik ben blij dat morgen de IB-groep een donatie doet aan mij.
9. Ik ben blij met mijn opgeruimde kamer.
10. Ik ben blij dat ik tien dingen op mijn Count-my-blessing-lijstje heb geschreven.
Ik wil kunnen kijken naar de positieve dingen en soms heb je daar even hulp bij nodig.
Help jezelf om even een lijstje te maken van dingen waar je die dag blij van wordt.
Zo onthoud je meer positieve momenten!
Succes!

2 opmerkingen: