27 maart 2013

Review: Action nagellak

Zoals beloofd tijdens het filmpje van mijn nagellak stash, zou ik een review schrijven over de nagellak van de Action.


Het gaat om deze nagellak..
Geel
Deze kleur dekt na twee keer lakken, en erg mooie kleur met een mooie glans.


Roze
Deze kleur dekt na één keer lakken.
Het is meteen een felle knal kleur, erg leuk voor de zomer!

Paars
Deze kleur dekt na twee keer lakken.
Een mooie kleur, waarin je mooie glitters kan zien!


Blauw
Deze kleur dekt na twee keer lakken.
Het is geen neon kleur, maar wel een erg mooie kleur blauw!


Oranje
Deze kleur zou ik alleen dragen met het WK of andere Nederlandse dag.
Dekt goed!


Groen
Deze kleur dekt na twee keer lakken, en is het NEON!
Ik vind het een mooie kleur, zeker voor in de zomer.
Ik heb ze uitgeprobeerd en mijn eerste reactie meteen gefilmd.
Dat filmpje is hieronder te zien.
Ik ben erg tevreden over de nagellak, ze waren beter dan ik had verwacht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten