2 januari 2013

2013

Een nieuw jaar, dus nieuwe kansen!

Elke keer met Oud&Nieuw denk ik na, wat gaat dit jaar mij brengen?
Als het goed is gaan er wel een aantal gebeurtenissen plaatsvinden...

* behalen van mijn diploma.
* Een baan vinden, solliciteren en invallen.

Dat zijn natuurlijk best grote veranderingen, maar elk jaar heeft wat.
Zelf doe ik niet aan goede voornemens, maar ik bedenk wel waar ik aandacht aan wil geven in het nieuwe jaar. Het is eigenlijk hetzelfde maar ik heb een hekel aan goede voornemens, ik voel me dan meteen verplicht. Bij het lijstje: In 2013 wil ik aandacht besteden aan... krijg ik het toch minder benauwd.

In 2013 wil ik aandacht besteden aan:
* Liefde/Vriendschap: Gezellig met mijn vrienden leuke dingen ondernemen.
* Gezondheid: Gezond eten en sporten
* Diploma halen en een baan vinden
* Bloggen
* Gelukkig zijn: Vaker een Count my Blessings lijstje maken!
* Rust/regelmaat/structuur
* Genieten: Positief denken.
* Fröbelen: Mooie creaties maken

Hebben jullie goede voornemens of een: In-2013-wil-ik-aandacht-besteden-aan-lijstje?
Ik ben benieuwd!

Voor iedereen een gezond en liefdevol 2013!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten