19 oktober 2012

Inspiratie voor je haar!



Heb je dat ook wel eens?
Je wilt 'iets' bijzonders met je haar, maar je wilt toch niet iets extreem.
Het is heel leuk om eens wat anders uit te proberen. 
Hieronder zie je een paar leuke voorbeelden!
 

 Hier heb ik vanaf de zijkant mijn haar ingevlochten, helemaal door tot de vlecht helemaal af is. 
De vlecht heb ik opgerold tot een knotje en vast gemaakt met een zwart knipje.
 

Hier heb ik mijn pony ingevlochten en doorgegaan in een klein vlechtje. 
Dit vlechtje heb ik later mee gevlochten in mijn grote vlecht.
Die heb ik op de visgraatmanier gevlochten!
   

Hier heb ik aan allebei de kanten van mijn hoofd, 2 kleine vlechtjes gemaakt. 
De rest van het haar heb ik in een knot hoog op mijn hoofd gedaan.
De kleine vlechtjes heb ik om de knot gedaan.
   

Hier heb ik de zijkant van mijn haar ingevlochten en ben ik door gegaan tot een klein vlechtje.
Van de rest van het haar heb ik een staart gemaakt.
Het kleine vlechtje heb ik over het elastiekje van de staart gedaan.  

Hier heb ik heel simpel mijn haar gevlochten in een visgraatvlecht.
 

 
Hier heb ik mijn pony ingevlochten en doorgevlochten tot een klein vlechtje.
Aan de andere kant heb ik de zijkant ingevlochten en ben ik ook door gegaan tot een klein vlechtje.
Die vlechtjes heb ik achter op mijn hoofd samen laten komen en vastgemaakt met een zwart knipje.
  

Hier heb ik de helft van mijn haar ingevlochten.
Dit doe je door de onderste helft even vast te maken in een lage staart, zodat je dat niet mee vlecht.
De rest heb ik vanuit de zijkant ingevlochten tot ik niet meer kon. 
Daarna de staart die je onderin had gemaakt los en violá!
    

Hier ben ik vanuit de zijkant ingaan vlechten helemaal door tot ik niet meer verder kan.

Hopelijk heb je hier een beetje inspiratie aan!
Succes !
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten